mandag 14. juni 2010

Magiske øyeblikk





Av og til skjer det små mirakler. Sånne små uventede mirakler som er over før jeg rekker å registrere at det skjer egentlig.
Nå i ettermiddag snakket jeg i telefonen med min eldste sønn, Julies storebror. Når Julie var liten kunne hun si et navn; Eiaa

Jeg satte telefonen på høytaler og Eivind snakket til Julie. Hun fikserte blikket på telefonen, konsentrert! Så dasket hun på telefonen med hånden sin. Noen minutter etterpå brøt hun ut i latter og smil.
jeg tror hun kjente igjen stemmen til storebror.
Fantastisk!

5 kommentarer:

  1. åhh, så herlig. Kjempeherlig :)

    SvarSlett
  2. Slike stunder varmer nok en mammas hjerte.
    Herligt !
    Av og til klarer "utrykke" hva som bor i de.
    Det blir sterke
    Wenche

    SvarSlett
  3. Fantastisk:))
    Søte-vakre-fine-flinke-Julie-Schnuppa:))

    SvarSlett
  4. Åh, så deilig rørende! Nå fikk jeg tårer i øynene her, søte du. Fine lille Julie!

    SvarSlett
  5. Ble varm om hjertet jeg nå.

    SvarSlett